♥ diss

 
När folk är så himlans avundsjuka på mig så att de är tvugna att skriva nedlåtande meddelanden.
Skaffa ett liv, säger jag bara!

För några minuter sedan loggade jagin på Facebook. Och vad ser jag då?
Då har en liten tjej, säger inte vem, suttit och skrivit ett aslångt meddelande till mig om hur ful jag är osv.
Asså jag fattar inte ens hur hon orkar lägga ner tid på det?!
Och sen när jag inte hade svarat eftersom jag var utloggad så hade hon skrivit typ "så jävla feg du är som inte ens vågar svara, hahahah"
Om det är någon som ska skratta är det väl jag ? alltså patetiska folk kan vara ibland.. -.-'
Och sen svarade jag att jag inte brydde mig och att hon absolut inte behövde lägga ner tid på sånt som bara var tråkigt för andra att höra. vet ni vad hon svarade då?
"jamen det är ju kul att reta folk. Plus att jag bara skojade :)"
Det blir jag så ******* arg på!!
blir inte arg när folk sitter och skriver långa hatmeddelanden, för det är bara patetiskt, men sen, när de plötsligt ångrar sig och skriver någon smiley och tror att allt är bra. DÅ blir jag fettarg.
Skriv för fan inget om ni inte menar det! och vadå "äh, det är kul" ?!
De borde fan bombarderas med hatmeddelanden själva och se hur det känns.
nu fick jag det sagt och ursäkta svordommarna, heh...
 
 

Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0