♥ du hade din chans men nu har du sumpat den.

heej ♥
håller på att ladda upp ett videoinlägg jag hållt på och fixat med hela eftermiddan just nu. Har bara laddat upp 13% efter två timmar så tar antagligen hela natten att ladda upp.. 
Blir inte världens bästa videoklipp - men det är bland mina första, såå..
Lollo kunde inte va idag, btw. Hon skulle på ridtävling. Jag hade velat följa med, men eftersom våran bil är trasig och inne på verkstad just nu så kan jag inte åka någon stans :(

Greta och jag har iaf bestämt imorgon. Hon kommer runt tio, I think ? ♥
Ska bli kul. Var ju rätt länge sen vi sågs. ;)
aja, ni får en bild från inspelningen.
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Anmäl dig till Månadens blogg och få flera besökare till bloggen :)

Postat av: Felicia

Hur gammal är du? C:

Svar: 12 :)
Alva Fransson

2012-08-14 @ 20:15:53
URL: http://feliciyaah.blogg.se

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0