♥ förlåt

 
..För den lite halvsega bloggningen nu i två dagar. Har ju slängt upp typ "dagens planer" & sen kanske någon outfit eller typ filmtips eller något. Men har ju inte skrivit något mer. Dels på grund av att jag håller på och skriver på min nya novell till min novellblogg (Klicka HÄR för att komma dit) och det tar ganska mycket tid. Och sen har blogg.se appen inte funkat på min mobil. Vet inte om det har varit så för flera, men den laggar asmycket och det kommer jämt upp typ "error" o massor. Det blir ju lite mer intressantare bloggning med bilder och updatering 24/7, istället för typ fem inlägg per dag där jag ändå inte skriver vad jag gör, eller vad jag ska göra.
men det utlovas iaf nu. Ska bättra mig, I promise. Plus att blogg.se appen funkar nu.
 
Skriver
 

 

Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0