❤ min dag!

 
Har varit en sjukt bra dag! Kollat runt i den nya skolan, träffat min nya klass (nördklassen..), fått massor nya vänner och haft sjukt roligt! Har även bakat tårtor. Alla fick äta sina efteråt, men våran blev sjukt missbildad så typ ingen åt av våran, haha.. ;)
början på dagen var det superpirrigt och eftersom jag inte kände någon där. (förutom Kia, men hon hade oturen att hamna i den anda klassen) Och det var många som redan kände varandra. Så jag stod mest i utkanten och pratade med nördarna (hehe...) . Men på luchen så fick jag fem nya vänner på typ fem sekunder. Asfiiina vänner! sjukt roliga! haha. :) vi hade fett kul sen i korridoren, gick runt och störde allas lektioner och typ dansade på scenen som stod precis utanför skolan där invigningen var. Och efter skolan så var det femhundra stycken som ville ha mitt mobilnr.. haha, känd asså. Nejmen dagen var iaf sjukt kul. Ser verkligen fram emot de kommande åren. :) nu ska jag ta mig lite glass eftersom det är typ hundra grader ute. Puuus :*
 
❤
Gabbi <333
 
Mitt fejna sk&aring;p ❤
mitt fejna skåp !
 
❤
 
❤
me on tha stage .. ;o
 
Fina v&auml;nner ❤
hahah, fiina vänner man har..
 
❤
aww, Linn sitter helt forever alone ... <333
 
❤
klassrummet (Y)

❤
Emmas fina loggbok <33
Emma: vad ska jag skriva?
Jag: hej..?
Emma: okej...
*skriver HEJ jättestort över hela pappret.* ...
 
❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0