♥ visste ni att..

 
 
  Jag har fobi för sniglar. Får panik om jag ser någon inom två meters avstånd.. haha ?

  Jag har typ något fix att när jag äter godis så måste jag hela tiden sortera godiset i storlekssordning innan jag äter det osv.. normal jag är.... ?

 Jag har alltid haft samma musiksmak. Men jag lyssnar på olika låtar beroende på vilket humör jag är på.

 Jag har funderat på att bli emo en period i fyran. Haha, faktiskt sant..

 Jag bara har haft en färg på mina tre par converse. Vit.

 När jag är med vänner som jag trivs bra med så släpper jag jämt loss och kan bli hur barnslig som helst. Men med vänner som jag blir nervös av kan jag vara supertråkig och stel med.

 Jag hatar att åka buss bara för att jag är rädd att träffa en viss person. Don't say who.


Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0