about me;



yes, har bytt blogg igen, men nu ska jag faktiskt ta tag i bloggningen! I promise!
vet, skriver så typ jämt men den här gången känner jag mig extra taggad på att faktiskt blogga mycket! ;)
och har lovat mig själv att jag inte får byta blogg igen,. haha..
btw, tänkte skriva lite om mig även fast de flesta som läser min blogg redan vet vem jag är.
heter Alva, kallas för det mesta: Allih, pallih, palvis, alvis osv.
är tolv år, älskar att rida, shoppa och att hänga med mina underbara kompisar.
i bloggen kommer ni bl.a att få läsa om: mina dagar, vad jag gillar, shopping, hiss och diss, musik, outfits och mycket annat.

Hoppas ni stannar, och den här gången kommer jag somsagt fortsätta blogga här för all framtid.. ;)  kraam





Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0