♥ ny design!

 
som ni ser har jag en ny design! äntligen. :)
like it?
den är iaf gjord av bunnys.blogg.se som gör sjuuukt fina designer! klicka in på hennes blogg för jag vet att ni inte kommer ångra er! ;)
tack Bunny!
aja, nu startar bloggningen. Från och med nu.. typ. ;) kommer upp ett inlägg snart där det står exakt vad jag kommer blogga om. Blir väl typ det vanliga. Oufits, musik, shopping, om mig, tips, hiss o diss osv. I think u gonna like it.
aja, ska fortsätta se på filmen jag ser på och mysa i min onepiece!
kram
 

Kommentarer
Postat av: Bunny

Tack så jättemycket för det fina inlägget, vad söt du är! :D

2012-08-08 @ 22:19:16
URL: http://bunnys.blogg.se

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0