♥ hemma igen

 
Är hemma igen efter en lång dag med Kia. Vi tog bussen ner till min nya skola och kollade runt där en stund. Sen skulle vi testa att åka en annan väg med bussen med det slutade med att jag satt mitt på gatan och orkade inte gå mer, haha.. iallafall så tog vi bussen hem efter ett tag och då spenderade vi några timmar hemma hos Kia. Först mejlade vi till min lärare, och sen åt vi mat, tittade på tv och köpte glass av glassbilen. Fett kul. Typ.
Har sjukt mycket att göra nu egentligen, så har inte tid att blogga. Men tänkte vara snäll och snlänga upp ett inlägg ändå. Blir nog inte så mycket bloggning imorgon heller eftersom då är det första dan på skolan! yeey.
Är typ astaggad. Ska bli sjuuukt kul & få träffa massor nya kompisar och kolla runt på allt och träffa min nya lärare osv. :) Nu ska jag hoppa in i duschen!  
❤
 
 
 
 

Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0