svar på tal ♥

 
Aliiiiice om Godmorgon;
ditt hår är såå grymt fint! hur gör du? alltså har du några krämer eller något annat typ balsam?? =)
kan du inte visa i videoinlägg ditt hår eller hur du gör alltså vilka produkter du använder osv. ?? =)
 
tack!  
Alltså jag plattar håret typ varje dag, för annars skulle jag se ut som typ ett troll med lockiga rastaflätor, haha. Nejmen utan plattången skulle mitt hår vara typ katastrof. Så det är väl mitt hemliga tips..typ.
Sen använder jag ju självklart massor hårinpackningar, olika balsam och superdyra schampon eftersom att plattningen sliter asmycket på håret. Min absoluta favorit hårinpackning är:

rekomenderas starkt.

och ja, jag kan nog göra något videoinlägg någon gång men inte just nu. Får se om det kommer upp någon gång nu i veckan. Kram!  
 

Kommentarer

Skickar du en kommentar är du bäst!♥:

♥ditt fina namn:
♥Kom ihåg mig!

♥din E-postadress:

♥din blogg:

♥din kommentar:

Trackback
RSS 2.0